Sunday, February 12, 2012

Variasari Keluaran Februari 2011


Sudahkah anda memiliki Variasari edisi Februari 2012? Kalau belum dapatkan segera sebelum kehabisan...

Kami ucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca yang sudi menatap majalah ini. Sokongan yang cukup memberansangkan hari demi hari amat kami hargai.

Variasari menyajikan anda bahan bacaan 100% misteri. Dijamin anda puas membaca kisah-kisah yang dipaparkan.

Dapatkan segera majalah Variasari keluaran Februari 2012 sebelum terlambat.

Amaran keras: Ibu-ibu mengandung tidak di galakkan membacanya.

Harga cuma RM3.00 saja

1 comment:

Manjalara (Azman Jalaludin) said...

Saudara ,,,, saya mencari variasari Bil 246 keluaran November 2001 yang mana didalamnya terdapat siri 246 Bercakap dengan Jin.

Kalau tidak keberatan ..jika saudara memiliki Variasari Bil 246 ini harap dapat emailkan scan copy siri 246 Bercakap dengan Jin kepada saya. Saya ada pengumpul siri siri ini dan hanya siri ini yang masih belum saya perolehi.

email saya manbjalal@yahoo.com